Fennovoima avaa paikallistoimiston Ruotsinpyhtäälle

Yhteyspäällikkönä aloittaa Patrik Hellman.

Fennovoima avaa paikallistoimiston Ruotsinpyhtäällä. Toimiston yhteyspäälliköksi on nimitetty kauppatieteiden maisteri Patrik Hellman (43). Aiemmin hän on toiminut muun muassa Ahvenanmaan raha-automaattiyhdistyksessä (PAF) markkinointijohtajana. Hellman vastaa Ruotsinpyhtään aluetoimiston toiminnasta ja paikallisviestinnästä.

Ruotsinpyhtään paikallistoimisto toimii Fennovoiman ydinvoimahankkeen infopisteenä ja kaikille avoimena tapaamispaikkana. Toimisto on säännöllisesti auki viikoittain. Lisäksi järjestetään hankkeeseen liittyviä muita paikallisia tilaisuuksia. Toimisto tarjoaa kuntalaisille mahdollisuuden antaa palautetta sekä saada tietoa ydinvoimasta ja Fennovoiman hankkeesta.

Ruotsinpyhtään toimisto sijaitsee Tesjoella Kivikummuntie 3:ssa. Avajaisia vietetään torstaina 28.2.2008 kello 13 alkaen. Avajaisten jälkeen toimisto on avoinna torstaisin kello 13-18 ja perjantaisin kello 9-13, tarvittaessa myös muina aikoina.

Kehityspäällikkö Juha Miikkulainen, 0207 579205

Paikallinen yhteyspäällikkö Patrik Hellman, 0400 419779

Fennovoima rakentaa Suomeen uutta ydinvoimaa, jolla turvataan suomalaisten sähkön saantia, vähennetään riippuvuutta sähkön tuonnista, torjutaan ilmastonmuutosta ja lisätään kilpailua sähkömarkkinoilla.