Fennovoima avaa paikallistoimistot Pyhäjoella ja Simossa

Yhteyspäällikkönä aloittaa Sauli Herva

Fennovoima avaa tammikuussa paikallistoimistot Pyhäjoella ja Simossa. Toimistojen yhteyspäälliköksi on nimitetty filosofian kandidaatti, geologi Sauli Herva (42). Herva on työskennellyt aiemmin ydinvoimaan liittyvissä tutkimuksissa ja toiminut yrittäjänä.

Herva vastaa uudessa tehtävässään Fennovoimassa aluetoimistojen toiminnasta ja paikallisviestinnästä. Hän osallistuu myös maanhankintaan ja ympäristövaikutusten arviointiin liittyviin selvityksiin.

Pyhäjoen ja Simon paikallistoimistot toimivat Fennovoiman ydinvoimalahankkeen infopisteinä ja kaikille avoimina tapaamispaikkoina. Toimistot ovat säännöllisesti auki viikoittain. Lisäksi järjestetään hankkeeseen liittyviä muita paikallisia tilaisuuksia. Toimistot tarjoavat kansalaisille mahdollisuuden antaa palautetta sekä saada tietoa ydinvoimasta ja Fennovoiman hankkeesta.

Pyhäjoen toimisto sijaitsee Vanhatie 48:ssa. Toimisto avataan maanantaina 28.1.2008 ja se on avoinna maanantaisin ja tiistaisin kello 10-17. Simon toimisto sijaitsee Maksniementie 28:ssa. Toimisto avataan 31.1.2008  ja se on avoinna torstaisin ja perjantaisin kello 10-17.

Paikallistoimistojen avajaisia vietetään helmikuussa. Simossa toimiston avajaiset ovat 12.2.2008 alkaen kello 12 ja Pyhäjoella 13.2. alkaen kello 12. Tilaisuudet ovat kaikille avoimia.

Fennovoima avaa paikallistoimistot lähiviikkoina myös Kristiinankaupungissa ja Ruotsinpyhtäällä.

Kehityspäällikkö Juha Miikkulainen, 0207 579205

Paikallinen yhteyspäällikkö Sauli Herva, 0400 585 317

Fennovoima rakentaa Suomeen uutta ydinvoimaa, jolla turvataan suomalaisten
sähkön saantia, vähennetään riippuvuutta sähkön tuonnista, torjutaan
ilmastonmuutosta ja lisätään kilpailua sähkömarkkinoilla.